12 hónap jótállást vállalunk
A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük.
A jótállási jegyről
- Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheti. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg.
- Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni.
- A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.
A jótállási felelősséget kizáró feltételekről
- Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
- Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
- A Sooters Kft. szervizén kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
- Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
- Természetes elhasználódás.
A jótállási és javítási határidőről
- A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik.
- A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta.
- A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.
- A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.
A javítás helyéről
A jótállási (és szavatossági) igény szervizünkben (1092 Budapest, Ferenc Krt. 2.) alatt érvényesíthető nyitvatartási időben,
Hétfő: 9:00-18:30-ig
Kedd: 9:00-18:30-ig
Szerda: 9:00-18:30-ig
Csütörtök: 9:00-18:30-ig
Péntek: 9:00-18:30-ig
Szombat: 9:00-13:00-ig
Vasárnap: zárva.