Kérdésed van?


Lépj velünk kapcsolatba.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei
Hétfő - Péntek: 9:00-17:00-ig
E-mail: info@sooters.hu


Gyakran Ismételt Kérdések

Itt megtalálod a leggyakrabban felmerülő kérdéseket a termékekkel és a rendelésekkel kapcsolatban. Ha nem találod meg a választ, keress minket bizalommal.

Hogy működik az Express szolgáltatás?

Ha sürgősen szükséged van a rendelésedre, felár ellenében akár 1-2 munkanapon belül átveheted  az automatákban, vagy házhoz szállítjuk neked. Fotókönyv esetében nincsen Express szolgáltatás. A gyorsan elkészített fotókönyvek nem lesznek stabilak. A minőségi fotókönyv elkészitéséhez minimum 2-3 napra van szükség, melyet ha sietettünk, nem lesz tartós és minőségi. 

Hol találom a korábban készített, mentett Projektet?

Fiókodba belépve -Projektek menü alatt találod. A jobb szélen található ikonokkal tudsz ,rendelni, módosítani, másolatot készíteni.

Milyen fizetési és szállítási módok vannak?

Fizethetsz bankkártyával, utánvéttel vagy átutalással. Szállítási módjaink: házhoz szállítás, csomagautomata és személyes átvétel a Gls pontokon.

Hogyan rendelhetek cégként?

Új regisztráció esetén válaszd a céges profilt, ebben az esetben tudjuk az adószámot a NAV előírásainak megfelelően feltüntetni a számlán.

Tudom -e módosítani vagy lemondani a leadott rendelésem??

Rendelés módosítására csak nagyon korlátozottan van lehetőségünk. Terméket hozzátenni, kosarakat összevárni, más átvételi módot választani sajnos nincs lehetőségünk. Rendelés lemondására csak abban az esetben van lehetőség ha nem került feldolgogozásra.

Mikor fogom megkapni a rendelésem?

Általában 3-4 munkanapon belül megkapod a rendelésed, de sürgős esetben válaszd az SOS szolgáltatást.

Miért kell regisztrálnom rendelés előtt?

A regisztráció lehetővé teszi, hogy nyomon kövesd a rendeléseidet, és gyorsabban leadhasd a következő vásárlást.

Írj nekünk online

Üdvözlés
Üdvözlés