Vásárlás és szállítás Itt minden információt megtalálsz

Megrendelésed bármilyen termékünkre vagy szolgáltatásunkra kétféleképpen adhatod le:

1. Ha a személyes ügyintézés híve vagy, gyere be , ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésedre.
2. Ha a kényelmes megoldás mellett döntesz, rendelhetsz online is:

  • Webáruházunkban válogathatsz a fényképezőgépek, a hozzájuk tartozó kiegészítők, valamint fotóalbumok és képkeretek közül.
  • Online képkidolgozó felületünk segítségével pedig néhány kattintással megrendelheted minőségi képkidolgozási szolgáltatásunkat.

Szállítási, átvételi információk

Online rendszerünkben leadott megrendeléseidet, legyen az fotókidolgozás, naptár, fotóalbum, vagy ajándéktárgy rendelés, több módon veheted át tőlünk:

  • ügyfélpontjaink egyikén
  • központi ügyfélszolgálatunkon vagy
  • futárszolgálat igénybevételével is átveheted.

Fizetési információk

Online rendszerünkben leadott megrendeléseidet kifizetheted:

  • online bankkártyával
  • ügyfélpontjainkon, utánvéttel készpénzzel, bankkártyával
  • futárszolgálatunknak utánvéttel, készpénzzel

Szállítási díjaink

A rendelés értékePick Pack pontKözponti ügyfélszolgálatFutárszolgálat
4999 Ft-ig890 FtIngyenes990 Ft
9999 Ft-ig690 FtIngyenes690 Ft
10 000 Ft felettIngyenesIngyenesIngyenes
  • Futárunk 3-4 munkanapon belül keresni fog téged
  • Pick Pack pontot választottál, budapesti pontokra 3 nap múlva, vidéki pontokra 4 nap múlva szállítjuk ki a megrendelésedet.
  • Ha központi ügyfélszolgálaton történő átvételt választottad, 2-3 nap múlva,
  • Sürgősségi szolgáltatás csak 1092 Budapest Ferenc Krt. 2. - Petőfi híd pesti hídfő alatt tudsz választani, ahol 3 óra múlva átveheted megrendelésedet

Ha központi ügyfélszolgálatunkon szeretnéd átvenni a megrendelésed…

Központi ügyfélszolgálatunk Budapesten található. Amennyiben itt szeretnéd átvenni a megrendelésed, lehetőséged van 3 órás (decemberi hónapban 24 óra) gyors szolgáltatásunkat kérni 30% felár ellenében, vagy 72 órás határidővel átveheted díjmentesen.

Központi ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Cím: 1092. Budapest – Ferenc körút 2. – Petőfi híd pesti hídfő
Telefon: +36 (1) 249 50 76
E-mail: sooters@sooters.hu

Nyitva tartás:
Hétfő- Péntek 9:00-18:30 -ig
Szombat 9:00-13:00 -ig

Telefonközpontunk és vonalaink a decemberi hónapban túlterheltek.
Ha fogalt telefonvonalall találkozzol, kérlek írj emailt a sooters@sooters.hu és amilyen gyorsan lehet válaszolunk.

Ha ügyfélpontjaink egyikén szeretnéd átvenni a megrendelésed…

A Központi ügyfélszolgálatunk vagy a Pick Pack Pontok nem csak kényelmesek, de egyben költséghatékonyak is. A több mint 700 pontból egy biztosan útba esik!

A Pick Pack Pontok , Relay üzletek közlekedési csomópontoknál, az Inmedio, Playersroom, Playmax, Sportfactory üzletek bevásárló központokban, hipermarketekben, nagyvárosok sétálóutcáin, főutcáin találhatóak meg, míg a MOL, OMV és Avia, Avanti töltőállomások a gépjárművel közlekedők, a COOP üzletek vidéken élő vásárlóink számára biztosítanak könnyű megközelíthetőséget.

Budapesti Pick Pack Pontjainkra 3 napon belül, vidéki pontjainkra pedig 4 napon belül szállítjuk ki megrendelésed.

Kérlek vedd figyelembe, hogy a fenti határidők munkaidőben és munkanapokra vonatkoznak!

Amint megérkezett a rendelés az általad megadott pontra, küldünk egy értesítést, hogy átveheted.

Az értesítés megérkezésétől számítva 5 napon keresztül nyitva tartási időben bármikor átveheted a csomagot, amikor neked a leginkább alkalmas. A számlát a helyszínen készpénzzel és bankkártyával egyaránt kifizetheted.

Ha futárszolgálattal szeretnéd megkapni a megrendelésed…

Ha futárszolgálattal szeretnéd megkapni, megrendeléskor válaszd ki ezt a lehetőséget. A futárszolgálat csak hétköznap 8 és 17 óra között szállít csomagokat.

Ingyenes az átvétel és a kiszállítás Magyarország területén, ha

10.000 forint feletti szolgáltatást (Pl.:fényképkidolgozást, fotóvásznat, fényképes posztert, fotókollázst) rendeltél.

Ha még felmerült benned bármilyen kérdés a rendeléssel és szállítással kapcsolatban, hívd ügyfélszolgálati számunkat, a +36 (1) 249 50 76-as számot, vagy írj e-mailt a sooters@sooters.hu címre.

Bankkártyás fizetés feltételei, folyamata

A fizetés a K&H Bank által kibocsátott Visa Electron és Cirrus Maestro bankkártya használatával, illetve bármely bank által kibocsátott dombornyomott Visa és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi), EuroCard/MasterCard, JCB kártyák és internetes kártyák használatával, a szükséges kártyaadatok megadásával történhet.

A szolgáltatás megrendelésének oldalán, az adott szolgáltatás kiválasztása után az “On-line fizetés”-re kattintva az online fizetést bonyolító K&H Bank felületére kerülsz. Bankkártya adatai így magas védelmi szintű authentikációs titkosítási módszereket használó csatornákon keresztül jutnak el a Bankhoz, illetéktelenek nem férhetnek hozzá. A vásárlás és fizetés folyamatának különválasztásából adódóan az eladó a bankkártya adatokról nem szerez információt, csak a fizetés tényéről értesül.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően (ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti), a K&H Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a szolgáltatás ellenértékével.

Megrendelés lemondásának módja és feltételei

A bankkártyás fizetést – a fizetés gyorsasága miatt – nem lehet lemondani, a fizetés gyakorlatilag azonnal lezajlik a megrendelés/ átutalás kattintásával. Ha azonban nem a kért szolgáltatást kaptad meg, kérjük panaszodat küld meg a sooters@sooters.hu e-mail címre.

A megrendelés lemondását a termék feldolgozásáig tudjuk elfogadni, kizárólag írásban, melyet a sooters@sooters.hu címre küldve teheted meg.

Reklamáció módja és feltételei

Az online fizetési tranzakciót bonyolító banki rendszer gyakorlatilag lehetetlenné teszi a túlfizetést, illetve a többszöri fizetést. Ha esetlegesen mégis bejelentéssel kívánsz élni, ezt a sooters@sooters.hu címen teheted meg. Amennyiben a kártyabirtokos reklamációja jogos, a kártyabirtokos által vitatott összeget a Bankkal előzetesen egyeztetett és jóváhagyott módon rendezzük.

Ügyféladatok kezelésének és felhasználásának módja

Az Ügyfelektől kapott adatokat bizalmasan kezeljük, azokat csak a szolgáltatás teljesítése érdekében használjuk fel.

Adatvédelemre és adatkezelésre vonatkozó információk

A K&H Bank biztosítja a biztonságos bankkártyás fizetési megoldást. A kártyaadataidat az információáramlás alatt 128-bites SSL titkosítás védi. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a K&H Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Amennyiben az általad használt böngészőprogram (legalább Netscape 4.7 vagy Windows Internet Explorer 5 verziók) az SSL titkosítást nem támogatja, úgy ezt az internetes bankkártyás fizetési megoldását nem tudja használni.

Sooters.hu Kereskedelmi és Szolgátató Kft.

Adószám: 12507205-2-43
Cégjegyzékszám: 01-09-960139
Csomagküldő nyilvántartási szám: C/4-80/2007
Bank: K&H Bank Zrt.

10401983-50526569-90681006

IBAN számlaszám:

HU68 1040 1983 5052 6569 9068 1006

Szerver üzemeltető:

Bitnet Group Kft.

E-mail: info@bix.hu